تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/05/02 - 08:55
کد خبر: 511503

گفت و شنود/ کیسه پیاز !

گفت و شنود/ کیسه پیاز !

مدعیان اصلاحات وقتی نشان داده‌اند که غیر از خسارت محض و فاجعه‌آوری برای ملت و نظام هیچ هنر دیگری ندارند، برایشان بهتر است که سکوت کنند، چرا جیغ می‌کشند و به جای استدلال ناسزا می‌گویند؟!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تیتر دو هفته قبل کیهان با عنوان «‌اسب‌ زین شده زیر پای دولت چهاردهم‌» بدجوری اعصاب مدعیان اصلاحات را به هم ریخته است و هنوز دارند علیه آن جیغ می‌کشند!

گفتم: خب حق دارند چون در گزارش کیهان با ارائه اسناد و آمار از دستاوردهای فراوان دولت شهید رئیسی یاد شده بود و مدعیان اصلاحات که از یک‌سو نمی‌توانند این دستاوردها را انکار کنند و از سوی دیگر در دولت ۸ ساله خود غیر از دو برابر کردن تحریم‌ها و تعطیلی کارخانه‌ها و بتن‌ریزی در تاسیسات هسته‌ای و باج دادن به آمریکا و... هیچ دستاورد دیگری نداشته‌اند! باید هم از روشنگری کیهان دادشان به هوا بلند شود!

گفت: وقتی نشان داده‌اند که غیر از خسارت محض و فاجعه‌آوری برای ملت و نظام هیچ هنر دیگری ندارند، برایشان بهتر است که سکوت کنند، چرا جیغ می‌کشند و به جای استدلال ناسزا می‌گویند؟!

گفتم: ‌ای عوام! اصلاحاتچی‌ها قرار است بند و بساطشان را برای دولت پزشکیان هم پهن کنند و گزارش‌های مستند کیهان هشدار به آقای پزشکیان است که به سابقه این جماعت نگاه کند و فریبشان را نخورد.

گفت: این جماعت با این کارنامه خسارت‌بار و مدیریت بی‌دستاورد و کارنابلدی و... قرار است در دولت چهاردهم چه بکنند؟!

گفتم: فعلاً که خودشان از خودشان تعریف می‌کنند و بعدش هم برای خودشان کف می‌زنند و تشتک می‌پرانند!

گفت: درباره کارنامه منفی خودشان چه بهانه‌ای می‌آورند؟!

گفتم: از دانش‌آموزی پرسیدند چرا پدرت از دیدن کارنامه‌ات،‌گریه‌اش گرفته؟ گفت؛ نمراتم خوب است ولی کارنامه‌ام را روی کیسه پیاز گذاشته بودم، به همین خاطر، هرکس نگاه می‌کند ‌گریه‌اش می‌گیرد!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top